Πέντε τρόποι για να αλλάξεις τη ζωή σου μέχρι την επόμενη Παρασκευή.

Πέντε τρόποι για να αλλάξεις τη ζωή σου μέχρι την επόμενη Παρασκευή.

  1. Κάθε μέρα μέχρι την επόμενη Παρασκευή θα ήθελα να ρωτάς τον εαυτό σου «αν σήμερα ήταν τελευταία μέρα της ζωής μου θα ήμουνα χαρούμενη με τις επιλογές που έχω κάνει, με τις συνήθειες που έχω; Παράδειγμα ίσως να περνάς πολλές ώρες χαζεύοντας στο ίντερνετ χωρίς ουσιαστικά να κάνεις κάτι ή μπορεί κάθε πρωί να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου βάζοντας συνεχώς αναβολή στο ξυπνητήρι σου επειδή απλά δε φρόντισες να κοιμηθείς αρκετά νωρίς το βράδυ για να ξυπνάς χαρούμενη κάθε πρωί ή Μπορεί να μιλάς και να συναναστρέφεσαι με ανθρώπους τους οποίους πραγματικά δεν εκτιμάς και δεν τους θες για παρέα. Εντόπισε ακριβώς ποιες επιλογές σου δεν σου προσφέρουν ευχαρίστηση και κάνε αλλαγές.
  2. Σκέψου τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις στη ζωή σου. Όχι περίπου! ακριβώς τι θέλεις! Χωρίς να ακούς τι σου λένε οι άλλοι, τι πρέπει να κάνεις, ποια καριέρα να ακολουθήσεις, ποιες σπουδές να συνεχίσεις, ποιά δίαιτα είναι η καλύτερη…αλλά να ακούσεις τον ίδιο σου τον εαυτό, το ένστικτό σου να βρεις το δικό σου μονοπάτι και να παθιαστείς για να φτάσεις στο στόχο σου.
  3. Σταμάτα να φοράς ρούχα, αξεσουάρ, μακιγιάζ ή ακόμα και άρωμα που δεν σε εκφράζει. Φτιάξε το δικό σου στυλ για τη δουλειά, τα σαββατοκύριακα, ακόμα και για τον ύπνο σου. Βάλε λοιπόν φινέτσα και στυλ στη ζωή σου σε κάθε στιγμή για να νιώθεις εσύ όμορφα και η αυτοπεποίθηση σου να ανεβαίνει κατακόρυφα.
  4. Φρόντισε το σώμα στο οποίο κατοικείς. Κάνε την άσκηση μέρος της εβδομαδιαίας σου ρουτίνας. Το διαλογισμό συνήθεια σταθερή για να είσαι σε άμεση σύνδεση με σένα και να έχεις αρμονία και γαλήνη. Να προσέχεις πολύ τα γεύματα σου. Ξέρεις η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο για την καλή μας υγεία, την καλή μας εμφάνιση, την καλή μας διάθεση. Φτιάξε σήμερα κιόλας μια λίστα με τα τρόφιμα που χρειάζεται να προμηθευτής και έχε ένα πλάνο εβδομαδιαίων γευμάτων. Στην αρχή ίσως να μην είναι εύκολο αλλά αυτό σταδιακά όμως θα σου γίνει τρόπο ζωής και θα τρως όλο και πιο συχνά φρεσκομαγειρεμένα γεύματα από εσένα την ίδια.
  5. Να θυμάσαι πως οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν πάντα με μικρά βήματα. Και ναι μπορείς να μου πεις έχω 20 kg παραπάνω, είμαι σε μια δουλειά που δεν αγαπώ πολύ και έχω και δυο παιδιά που τρέχω όλη μέρα μαζί τους. Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη δεν βλέπω εύκολη υλοποίηση. Και εδώ εγώ θα σου απαντήσω ότι έχεις απόλυτο δίκιο! σίγουρα η πράξη έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας! Όμως έχεις κάνει ήδη το πρώτο μεγάλο βήμα, έχεις παρουσιάσει επακριβώς τα δεδομένα τα οποία θες να αλλάξεις. Μπράβο σου λοιπόν Έκανες ένα μεγάλο βήμα. Είμαι σίγουρη πως μπορείς να τα καταφέρεις γιατί έχεις εντοπίσει τις αλλαγές που θες να κάνεις. Όλα είναι θέμα συνήθειας, αλλάζεις συνήθειες και αλλάζει η ζωή σου αρκεί να το θες και να πιστεύεις πως εσύ ίδια έχεις τη δύναμη να φέρεις μεγάλες αλλαγές.

Σοφία Λίναρη
Σύμβουλος ψυχικής υγείας
www. Happinesstherapy.gr
FB. Sofia Linari Happiness therapist
Mob. 6948579944