Έξι θετικοί τρόποι για να αντιμετωπίσουμε τα αρνητικά μας συναισθήματα!!!

Τα αρνητικά συναισθήματα είναι κομμάτι της ζωής μας. Υπάρχουν στιγμές που είμαστε χαρούμενοι, ευτυχισμένοι, αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες στιγμές που έχουμε θυμό και θλίψη. Όταν τα αρνητικά συναισθήματά εμφανίζονται είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τρόπους για να μπορούμε να τα διαχειριστούμε καθώς χωρίς σωστή διαχείριση μπορεί να εξελιχθούν σε σοβαρότερα θέματα για το μέλλον. Και εδώ θα πείτε «ναι Σοφία Καλά τα λες εσύ και ακούγονται εύκολα αλλά στην πράξη είναι πολύ δύσκολα». Και φυσικά θα πω πως έχετε απόλυτο δίκιο, όντως η πράξη έχει πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας γι’ αυτό και σας προτρέπω να διαβάσετε τις ακόλουθες τεχνικές.

  1. Ξεκόλληστε το μυαλό σας από τις ίδιες σκέψεις. Συνήθως βρισκόμαστε σαν τα χάμστερ σε ένα κλουβί και αναπαράγουμε μέσα στο μυαλό μας αρνητικές σκέψεις, φόβους, άγχη, ματαιώσεις, απογοητεύσεις, και μετανιώνουμε για όλα όσα έχουμε κάνει. Κάντε κάτι Που σας δίνει χαρά, μιλήστε με ένα καλό θετικό φίλο, δείτε μια ταινία που σας κάνει να γελάτε, κάντε ένα ζεστό μπάνιο και φορέστε το αγαπημένο σας άρωμα, περπατήστε…
  2. Αναγνωρίστε και αποδεχτείτε τα αρνητικά σας συναισθήματα. Για να μπορέσετε να τα διαχειριστείτε θα πρέπει να γνωρίζετε ποια ακριβώς είναι αυτά και να εντοπίσετε τη ρίζα τους.
  3. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να κλάψει. Έχετε ακούσει πολλούς να καυχιούνται πως δεν κλαίνε ποτέ, να ξέρετε πως αυτοί οι άνθρωποι είναι φορτισμένοι με αρνητικά συναισθήματα αφού το κλάμα είναι απόλυτα φυσιολογικό, είναι υγεία και είναι ο καλύτερος τρόπος για να απελευθερώσεις έντονα δύσκολα συναισθήματα.
  4. Φροντίστε την υγεία σας. Ένα υγιές μυαλό χρειάζεται ένα υγιές σώμα. Όταν έχεις καλή υγεία γενικά νιώθεις πολύ καλύτερα και σου είναι πιο εύκολο να διαχειριστείς δύσκολα συναισθήματα ακόμα και σε περιόδους που μία ασθένεια  σε περιτριγυρίζει.
  5. Δοκιμάστε διάφορες τεχνικές για να χαλαρώσετε τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε μέσα στους ίδιους να εστιάσετε στο εδώ και τώρα την ζωή σας. Διαλογισμός ένα ταξίδι στο κέντρο της ψυχής μας, στο κέντρο του δικού μας κόσμου.
  6. Μιλήστε με κάποιον ειδικό. Αν τα  αρνητικά συναισθήματα σας συντροφεύουν σε μόνιμη βάση και σας επηρεάζουν την καθημερινότητα καλό είναι να μιλήσετε με κάποιον σύμβουλο ψυχικής υγείας. Φυσικά Πολλοί θεωρούν πως δε χρειάζεται κάποιος σύμβουλος ίσως γιατί συχνά θεωρούμε πως η ψυχική υγεία δεν είναι τόσο σημαντική όσο σωματική μας υγεία. Όπως όμως θα πηγαίναμε στο γιατρό αν πονούσε το γόνατο μας έτσι ακριβώς πάμε σε ένα σύμβουλο για τους πόνους της ψυχής μας.

Σοφία Λίναρη

Σύμβουλος ψυχικής υγείας

www. Happinesstherapy.gr

Mob. 6948579944